Audyt działów pomocniczych
Zakres usług:
Wykonujemy audyty organizacyjne działów księgowości i controllingu. Przeprowadzamy inwentaryzację i analizę istniejących rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Na jej podstawie opracowujemy propozycje działań restrukturyzacyjnych i szacujemy możliwe do uzyskania oszczędności. Efektem projektu jest raport wynikowy i rekomendacje działań.
Korzyści Klientów:
Przeanalizowanie aktualnej sytuacji przez niezależnego zewnętrznego eksperta,
Redukcja kosztów dzięki wdrożeniu rekomendowanych działań restrukturyzacyjnych
W wielu przypadkach zwrot kosztów audytu w ciągu 1-3 miesięcy
Restrukturyzacja działów pomocniczych
Zakres usług:
Analiza efektywności działu księgowości oraz raportowania i controllingu
Opracowanie optymalnych procesów i procedur
Korekta struktury organizacyjnej i podziału zadań
Wdrożenie wspierających rozwiązań informatycznych
Szkolenie pracowników w zakresie przestrzegania nowej organizacji pracy i stosowania procedur
Nadzór nad funkcjonowaniem nowych struktur
Pomiar uzyskanej efektywności
Korzyści Klientów:
Redukcja kosztów
Podniesienie jakości obsługi
Przyspieszenie dostępu do informacji
Odciążenie Klienta od zarządzania projektem restrukturyzacji wewnętrznej działów pomocniczych